Love♥

Smile because you can! ^^

Publicerad 2013-05-20 17:22:17 i Allmänt

Heij! 
en sådan månda som denna finns nog inte mera i detta liv 
vaknade kl.7 och 10 före 8 for jag till sportplan och
tränade och nu skall det inte tränas före torsdag ^^ 
och på fredag bär det av till hesa och min födelsedag ^^
sedan kom vi tbx kl.9 och bytte om och hadde bige 
sedan blev det chill timme med mycket ljud i klassen 
sedan blev det modde med gramatik och sen engelska som blev 
att skriva nån berättelse juttu och sen slöjd ^^
och efter skolan for jag hem och satt och chatta med massa mysiga peoples♥
men 1 for på match och resten på träning -.-
så nu har jag ätit och väntar att de skall komma hem
medan jag lyssnar på musik och väntar på att en film skall laddas ner^^
syns hej dåå!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela