Love♥

glöm ej att leva min vän , dagen som gick kommer inte igen

Publicerad 2013-10-22 17:56:51 i Allmänt

Hej !
går dagens skola var trög och jag ville bara dra tecket över huvudet på morgonen 
i dag var det nästan samma sak det gick väl lite snabbare för mig att komma upp men jag 
vet aldrig vad jag skall ha på mej på morgonen så där far all min tid :( 
i går efter skolan kom jag hem och gjorde alla läxor klara och sedan for jag ner 
till pappa för att gratta M ^^ mirre kom också dit och vi förhörde finska orden 
och sedan tog vi LITE pantburkar och for ner till affären för att köpa goodis 
i dag efter skolan höll jag på att somna medan jag kollade film 
jag har just lagat mat till mig och nu skall jag börja ta itu med engelska läxan 
bloggar kanske mera nån annan dag men det kan nog ta en stund före 
nästa bloggning :/ hej dåå ! :D
 
#tråkithemmalivmanhar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela