Love♥

Väntar ännu på dagen som du lovat skall komma

Publicerad 2014-01-26 18:57:53 i Allmänt

Hej!
Förra veckan gick trögt och jag var inte riktit glad en enda dag i morgon är det en ny vecka och nya möjlig heter men denna vecka kommer också gå trögt har jag på känn, I fredas gjorde jag ingenting före jag for till pappa och bestämde mej att sova där och före jag somnade så ja ett avsnitt av serie, vaknade runt 8 och gjorde mej färdig och åkte på Öppet hus till närpes men det var tråkigt och sedan åkte jag och mamma och handlade till HH och Lidl och sen hem. På kvällen kollade jag 2 avsnitt serie före jag somnade och vaknade igen idag kl. 10 med ett litet leende på läpparna men blev nästan medsamma ett dåligt leende :/ men dagen har rullat fram och jag har hunnit läsa 2 ggr igenom ett prov och det kommer jag göra ännu ikväll och kanske sätta på ett eller 2 avsnitt av serie och sedan kolla så ska det låta före jag letar mig i säng tills i morgon -.- Denna vecka kommer att gå ut på att läsa prov och samma sak veckan där på , denna vecka skriver jag 2 prov och ett förhör och veckan efter 2 prov och kanske 1 till måste se om jag tar det före eller efter jag åker till mitt Paradis och jag kommer sakna Mirre och en till kanske liiiiite ^^ men nu ska ja läs prov å si serie ( dock int på samma gång -.- ) hej då :D
ha sprungi runt i onepiece nu i 2 dagar och bara myyst ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela