Love♥

Smile for your friends♥

Publicerad 2013-10-18 11:41:15 i Allmänt

heij! vi har fått höstlov och första snön har fallit 
på onsdag for jag till Wilma♥ efter skolan och vi for sedan vidare till socken 
och jag tog med mej Lotti och for hem redan halv 10 
i går (torsdag) kom Mirre ♥ hit och sedan bestämmde vi att hon skulle komma 
hit och sovah ^^ vi gick ut och gå en 5 km länk och sedan kolla vi film 
och chattade tills klockan var halv 12 då jag tyckte vi kunde börja avrunda
dagen men det slutade med att vi hann bedda om i rumet med madrasserna 1 gång föri va 
sovde kl. 1 vaknade kvart före 10 av att de börjades skickas i en chatt 
städade undan och for till byn och mirre for hem 
nu ligger jag i sängen och gör ingenting
ikväll kommer 2 elr. 3 av mina 4 systrar hit och vi skall ha det hur myysit som hällst 
och kanske göra Petalax osäkert ^^
nu skall jag kankse sätta på en film 
tack å hej ! '
gammal bild !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela