Love♥

Dethär trodde ja inte om dej !

Publicerad 2014-01-15 18:22:58 i Allmänt

Tjena!
 Mina dar går ungefär ut på att kravla igenom skolan å senn hem å si serie och träna lite på kvällen vissa kvällar och så lagar ja läxor och går å sover så att ja nästa da kan vakna med ett litet leende på läpparna som försvinner ganska snabbt men vad kan man göra åt det? Har en massa prov och förhör som skall skrivas före jag åker iväg och sedan ett då ja kommer hem men de tar vi som vi tar :) va i skoaln till klockkan 5 i da å då for jag å mamma å syrran till lokaalin å laga dit nå loppis saker och nu ha vi just äti vofflor och ja ska bara sitta instängd i mitt rum ikväll och hoppas på inga torar ner fö min kind. Imoron har ja Gitarr lektion klockan 5 å då lämnar ja i skolan och kollar musikal och sedan kommer ja hem runt 9 -.- Nu ska ja si om vi har nå läxor å sedan sätt på PH eller serie
 
hottie ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela