Love♥

2014

Publicerad 2014-01-01 18:29:31 i Allmänt

detta år skall jag börja : 
träna mer 
blogga mer 
och skita i alla haters 
 
I går firade jag mitt nyår så bra som möjjlit med Mirre på Tropiclandia och sedan i Sundom 
for sedan ti henne å sova och kom hem runt 5-6 tiden i dag, leta upp nå ackord ti nå låtar och gick ner 
till pappa och nu ha jag printa ut nå papper ^^
nu just sitter jag no bara här å bloggar å kollar ibland på tv -.-
imoron ska ja nu int gör nå å på lörda får ja far å träff min saknade vän ♥
janå har int en jäkla aning om vad jag ska blogg om så slutar här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela