Love♥

Trodde nog livet var bättre än såhär

Publicerad 2014-01-02 17:16:04 i Allmänt

gick och sova typ halv 1 men somnade inte före halv 2 med katten intill mig 
vaknade halv 1 men låg i sängen och spelade minionrusch tills klockan var 2 då steg jag upp
klädde på mig och klockan 3 åt vi mat sedan for vi en sväng till mammas moster
ooch nu sitter jag och lyssnar på musik och funderar om jag skall klä på mig och gå ut och gå 
i detta hämska väder :/ Lite snö skulle det nu iaf. kunna komma 
hoppas värkligen att det finns snö i Levi om det blir av att åka dit ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela