Love♥

Snart heeelg ♥

Publicerad 2013-10-03 20:49:25 i Allmänt

Idag var en såndä rolidag som ja ha vänta på
1. skolan av chill me kemix2 , Bildkonst , Huslix3 
2. for ti stan me Ine ♥♥
 
alltså ja bara älskar torsdagar fö allt e så chill 
efter skolan hoppa ja på bossen längst bort 
å for ti stan där ja sto å vänta på Ine som kom tillsist
vi gick i butiker å åt på Subway ^^ 
måsta far hem kl. 6 :( men vi ska no va me varan senn igen
denna Torsdag kommer jag aldrig glömma 
I kväll har jag planerat morgon dagen 
och den kommer se ut ungefär såhär : 
slöjdx3 , Historia , Bildkonst , Modersmål 
hoppa på bussen längst bort igen och åka till stan 
med Wilma är jätte länge sedan jag har fått egen tid med henne
och kommer värkligen si framemot morgondagen ^^
nu ska jag läs på historia å sedan gå å sov 
gonatt ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela