Love♥

Julklappar 2013

Publicerad 2014-01-06 13:15:29 i Allmänt

 1. Kopp med godis i av Linette. 2. Kopp med godis i av Mirre. 3. Ljus ställning av syster 
4.Kroppskrämer av Mamma. 5. Shower Gel av Madde. 6.BOUM parfym av mamma.
7.Godis (vet inte av vem) 8.Läppbalsam av Moa.9. Halsduk (vet inte av vem) 10. Handdukar av mammas moster 
11. Killkalender av mamma. 12. Shampoo och Balsam av Moffa. 13. Vantar av Pargas bor
14.Skidställe av Moffa.15.Tights av Mommo. 16 Hårspray av Moffa. 17. Tofflor av mammas faster 
18.Typ en tavla 19. Biobiljett av pappa och pengar av hela släkten 
20. Kamera väska av pappa med fru. 21. Klocka av mamma. 22. Redskap till köket av Faster
23. Strängar och capo 24. GITARR ♥♥
 
Kom inte och säjj att jag är bortskämd och så för allt detta har jag både fått hos pappa och hos mamma och jag fick bara saker som jag värkligen behöver och ville ha ^^ mäst glad är jag nog för gitarren och kameraväskan för nu behöver jag inte ha syrrans eller nån annan väska ^^ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela