Love♥

mitt hjärta är sprucket och kan bara fixas av just dig

Publicerad 2014-01-03 21:42:00 i Allmänt

Igår började jag kolla en ny serie istället för att gå ut och gå (äschdå)
och somnade runt klockan 2
vaknade av att mamma väckte mig klockan 11 och steg upp runt 12
kollade serie tills vi for till sampin och sedan åt vi mat och jag åkte till pappa
runt 6 och bakade en kladdkaka och umgiks med min "sociala" pappa
nu e jag hemma igen och skall kolla serie före jag går och sover för i morgon väntar en
dag på stan med en av mina mästa saknade vänner
har några planer på vad ja ska köp meeen får si va ja kommer hem me
lägger väl nog opp bilder sedan
nu ska ja si serie och hoppas på en tidig kväll/natt
 
 
sött
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela