Love♥

3.4.13 vecka 14

Publicerad 2013-04-03 16:43:46 i Allmänt

Heij! fick en kick start denna vecka med påsklov på måndag ochj i går blev det skolan igen -.-
hadd nå timmar å efter skolan for jag hem var hemma en halv timme och for till vasa...letade efter en snowboard men hittae ingen ^^ -.- när jag kom hem väntade M på mig och vi hadde det myysit ♥
idag var vi och simmade med skolan eller åk 6,1,2 gick väl helt ok sedan hadde vi chill timmar och sedan efter skolan for jag hem och har suttit här och chattat med folke å nu lyssnar ja på musik 
sedan vet jag int vad ja ska gör å på freda blir det disco här i petalax å sedan .... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela