Love♥

Everybody wants to love!♥

Publicerad 2013-04-19 13:21:05 i Allmänt

länge sedan sist men dagarna bara rullar i väg och jag slepar hela tiden efter ^^ nåiallafall 
i onsdags så hadde vi Rella prov som gick ganska bra och sedan efter skolan så for jag hem och satt här sedan for syrran på Zumba och jag ner till pappa fick mat och sedan gick vi ut och gå med dogsen ♥kom hem klockan 9 och satt och pratade med mamma. I går så for jag i skolan som vanligt och efter skolan for jag hem och gjorde smörgåsar åt mig och sedan gick jag i duchen sedan sminkade jag mig, klädde på mig, mommo kom hit , åt mat , moffa kom , sedan halv 7 for vi till skolan på dansgala dansade massor = till alla låtar ^^ så hadde i fötterna efteråt. Lämnade i skolan med resten av klassen typ och sov i skolan^^ ♥ hadde ryskaposten och lite efter 12 somnade vi ^^ vaknade klockan halv 8 -.- gick och åt morgon mål och packade i hop hann ha lite ryskaposten före det ringde in och vi började ^^ hadde lite finska och sedan kom 5:orna och vi provade lite kläder tills månda då det är innebandy turnering ^^ och sedna efter maten skrev vi nån berättelse typ -.- sedan blev det (hissa) = information om lägerskolan ^^ nu e jag hemma och bara chillar måste väl pack aupp i dag någon gång också. hej dåå!!
(hoppas ni årkade läsa allt) 
 
♥♥♥ÄLSKAR DIG LIKA MYCKET SOM MAN HATAR ATT DÖ !!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela