Love♥

Härliga Fredag och lördag!

Publicerad 2013-04-06 11:00:35 i Allmänt

Heij! igår var det fredag och det betydde skola från 9 till 13 ^^
vi hadde skriv tävling och 5,3,4 var och simmade.... när jag kom hem gick jag på datorn och sedan 
typ 16 tiden for jag er till pappa och var där till 17 för att äta mat och umgås. sedan brummade jag upp till mamma där jag gick i dushen och sedan kom Mirre hit och efter en stund kom Wilma också 
och halv 20 for vi till Lokalin på disco som va ganska kul men ändå tråkit . sedan kom Mirre och Wilma hit och vi somnade lite efter 12 ^^ vakna typ 10 å ha äti morgon mål och nu skall Mirre böri far och Wilma stannar en stund ^^ bloggar mera sedan hej dåå!!
 
 
-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela