Love♥

pipedi popedi boo

Publicerad 2013-04-14 09:31:21 i Allmänt

Heij!
Förlåt för dålig bloggning men i skolan i fredas så dansade vi eftersom på torsdag är det dansgala 
sedan efter skolan kom mirre hit och var här till kl. 17 då åt vi mat och så sjussade vi syrran och sedan for jag till mirre och sovde ^^ var meningen att jag skulle med på utställning till vasa men det blev som det blev ... kom hem 13 tiden och bara tossade å på här hemma... gick och sova typ halv 11-11 och i dag blir det att bara ta det lungt men kl .12 eller 13 eller 14 tiden kommer moffis och klockan 15 har vi mat och kl. 17 skalll vi på "teatern" som dom har här i byn ^^ måste börja läsa på Religion provet vi har på Onsdag också -.- hej dåå !!
 
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela