Love♥

Söndagen den 7.4.2013

Publicerad 2013-04-07 18:32:00 i Allmänt

Heij! 
Vaknade runt 10 tiden och gick och si på tv tills klockan 12 då jag tyckte att madrasserna som M och W hadde sovit på låg i vägen på golvet så då städade jag undan dom och då ag just var färdig med det så ringde P och frågade om jag ville gå ut och gå i skogen men dem och hundarna så då gick vi en c. 5,5 km länk i skogen så skööönt! när jag kom hem åt vi mat och för en stund sedan gjorde syrran kaffeplättar och efter det gick jag i duchen och nu sitter jag här i min sköööna säng och skall titta film ^^ i morgon väntar skolan och PC sedan vet jag inte vad jag gör ^^ men nu skall jag titta film och mysa ♥
hej dåå 
 
en bild jag hunnit red. idag ^^
 
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela