Love♥

telefon bilder!

Publicerad 2013-04-04 15:42:00 i Allmänt

Levi 2013♥
Levi 2013♥
Våran stuga ^^
Gondolerna ^^
karta över hela berget
 Levi byn (renen)
  W♥
(h)öjjberget med W♥
tjej-gruppen ♥
Sunsweet Glory of Love ♥
Jag ^^
hahahahaha jaaaa...
-
I LOVE MUSIC♥
när jag å W skulle å springa♥
Lotta ,Cristoffer å jag på påsken♥
Cristoffer å jag ♥
William och jag på påsken♥
Jag i tisdas 2.4.13♥
 
japp telefon bilder som jag just har lagat in på datorn och nu chattar jag med wilma vet inte vad jag skall göra i kväll och i moron är det Fredag = kort dag,sedan på kvällen blir det disco och efter det kommer söötisarna hit ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela