Love♥

Mitt liv skulle inte finnas om mina vänner inte fanns ♥

Publicerad 2013-07-18 21:45:05 i Allmänt

i tisdas hadde vi arst som gick bra och i onsdas hadde vi också arstu som gick bra
Ella var och kollade så sto och pratade med henne hela pausen av att jag saknat henne 
och så var jag på villan med P och M i onsdas också 
och nu ville några kompisar ha mig till en villa men det blev inget så dom sitter 
och chattar med mig via telefon för att hålla mig sällskap ^^ ♥
nu skall jag si om det kommer något på tv om inte så skall jag väl kika med E,J,T ♥ 
 
musiken i öra , vännerna på kik och livet framför sig är det bästa jag vet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela