Love♥

I dream a little dream of ya,to be whit ya !♥

Publicerad 2013-06-11 20:25:19 i Allmänt

Heij! 
Igår var jag då med Wilma och vi hadde kul kan man säga 
och när hon åkte hem så åkte jag ner till pappa och klippte gräset och sedan for jag 
på M och W fotbolls match och dom vann med 3-1 ♥
vaknade i morse kl. 10 och steg upp och chillade till kl. halv 6 då jag och syrran tog moppen till 
arstu där vi övade lite ... 
nu e jag hemma och skypar med W och chattar med lite andra roliga peoples :) 
i morgon blir det väckning kl. 8 och så skall jag och klippa gräset till f och f någon gång i morgon 
 
syns och hörs♥
 
bild från i går
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela