Love♥

Onsdag --> påsklov!! ♥

Publicerad 2013-03-27 19:33:20 i Allmänt

Hej! idag är det onsdag om någon har missat och vi har fått Påsklov ^^
har arbetat in denna Torsdag med Julfesten så PRIIIMA!! I skolan hadde vi värsta chill ^^
första timmen Rella som man inte måste göra mycket på sedan dans där vi lärde 1:an och 2:an snurrbugg skiiiit kul ^^ dansa till och med med kusin såå sööt ^^♥ och sedan 2 timmar dans där vi dansa allt möjjligt med en dans läraren som var sista gången och jag saknar honnom redan ^^ :| sedan finska då inte läraren var med men vi hadde en chill lärare i stället ^^ sedan hissa där man inte måste gör så mycket heller ^^ och Rasterna var helt klart bäst för vi har mysigaste åk 6 (Y) LOVEEE♥♥♥ specielt vissa personer. ^^ och efter skolan for jag på unga kockar där vi gjorde taco paj och nå skiit goda små kakor typ ^^sedan efter det for jag med engelska böckerna åt M som blev sjuk igen:| kryyaa ^^♥ sedann hem och jag blev plötsligt ensam hemma men en halv timme senare kom syrran hem och nu sitter jag i rummet och lyssar på musik och chattar med J,J och Wilma ♥♥ sedan ikväll vet jag inte vad jag skall göra ^^ men hej då  hoppas att ni årkade läsa allt ^^ var inte meningen med så här långt inlägg men det blev av sig själv ^^
 
Ps. Gillar ni hällre inlägg som är såhär:
 
pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss...................................................................................................................................................
 
elr. 
 
pusspusspusspusspusspusspusspusspuss
pusspusspusspusspusspusspusspusspuss
pusspusspusspusspusspusspusspusspuss
..............................................................
..............................................................
 
komentera ^^♥♥
 
fullt normalt men jag bjuder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela