Love♥

sveriges roligast klipp ^^♥

Publicerad 2013-03-28 20:03:17 i Allmänt

Hej!
Vaknade kl. 9 och steg upp och kollade på tv och sedan chillade jag och hadde tråkit till sist gick jag ut med mamma,tvättade bilen och tyckte att det var stökit i ledon så började vår städa den ^^kanske inte så normalt meeen ... 
Wilma ja brukar fråg vem som ha kicka tu i huve men nu undrar ja no int na annat än vem som hadd kicka me i huve i morust ^^ ♥ Janå iaf. sedan så fick vi fremmande och sedan fick syrran kompis och nu har vi just sjussat ner dom till pappa och hämtat slalom saker...
Imorgon åker Jag , Mamma och Alexandra (syrran) till Parra tror jag det blev tillsist ^^ och köra slalom 
eller syrran åker väl snowboard och jag skall hyra en snowboard i 1 timme sååååå kul ^^ (hålltummarna) janå kan bloggar mera sedan för nu börjar Sveriges roligast klipp säsongsavslutning ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela