Love♥

Fredag 3.5.13

Publicerad 2013-05-03 16:26:00 i Allmänt

Heij Maj!
 
Min vecka:
måndag : var till vasa med mamma och syrran och så minns jag inte vad jag gjorde sedan. 
 
Tisdag : skolan och sedan blev det mys vid pappa på kvällen... 
 
onsdag : 1:a Maj och jag vaknade typ 9 och gick i duchen och sedan började jag fixa mig och kl.12 for vi och sjussade syrran till malax och sedan for jag med faster och kusin till vasa och körde i amerikanaren paraden sedan var klockan närmare 7 när vi kom hem och då läste jag lite på engelska provet/föhöret vi hadde i torsdas
 
Torsdag : Musik gick bra och efter skolan så gick jag till pappa och vi for efter båten och bara chillade 
 
Fredag : kom hem från skolan och har bara chillat och nu väntar jag på Mirre ♥ vet inte vad vi hittar på 
 
åker på lägerskola på månda så blir att packa på lörda å sönda ^^ 
nästa vecka blir det en full proppad och vet inte om jag kan blogga då 
först lägerskolan och sedan Pargas♥♥♥♥
 
 BARA 21 DAGAR TILLS JAG BLIR 13!!!! 
BARA 28 DAGAR KVAR AV SKOLAN!!!!
-
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela