Love♥

Love my friends!

Publicerad 2013-05-17 16:45:36 i Allmänt

Heij! 
har bloggat men bara satt upp bilder och kommer bli ganska många sådanna inlägg nu!
men iaf. 
idag for jag till skolan till klockan 8 för att öva till stafettkarnevalen som är om en vecka och då är det också min kääääära efterlängtade 13 års dag!!!♥♥
efter skolan åkte  jag och mirre och wilma opp till mamma med väskorna och sedan kom L också 
och så for vi ner till byin och va där och sen for vi till sportplan och va där med en massa roliga typer ^^
och nu e jag hemma och snart blir det väl att ät nå mat och sen får ja si va ja gör om ja sir en film elr. 
men vi syns sen hej dåå!!♥♥♥
 
ring mig om ni hittar på nå kul eller vill kom hit en sväng :P 
 
min, min ,bara min ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela