Love♥

Nytt i garderoben :D

Publicerad 2013-09-14 17:44:00 i Allmänt

byxorna 29.95€ och sport BH  9.95 - H&M 
Läder jacka 24.95€ - Vero Moda 
-
Ögonskuggs borste 2.95€ - Kiks , Ögonfransböjjare 3.95 - Gina tricot
 
Jackan och byxorna är köpta i dag 
allt annat köpte jag när jag och Mirre var till stan i tisdas ^^
i morogon skall vi ha kalas för mamma så nu har jag just städat
och resten av kvällen skall jag chillan 
hade tänkt åka till pappa som kom hem från Lappland i dag men dom for ut till 
villan så jag far väl kanske i morgon elr. så på månda ^^ 
tror jag tar och knäpper på en film elr. ett avsnitt 90210 ^^
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela