Love♥

Girls just wanna have fun !

Publicerad 2013-09-08 18:07:09 i Allmänt

Heij!
Länge sedan ja ha blogga helt ordentligt ...
ja minns ju typ int va ja ha gjort heller men 
ja sitter nu 6h i skolan må-fre
sedan e ja me mina underbara vänner så fort ja hinner
och i fredas kom Mirre ♥ hit och sov över till lörda 
och på lörda for vi å to foton som ni ha fått si 
och sedan då hon for hem så chilla ja 
och i dag (söndag) har jag chillat ,
lyssnat på Jul låtar efter som ja ÄLSKAR dom 
på tisda skall ja å Mirre göra en sak som ni inte 
får veta fören tisda då ja kommer hem :D
nu ska jag sluta detta med en punkt . 
 
Älskar dig för allt i världen men vågar inte bara säjja det rakt ut ♥♥
 

Kommentarer

Postat av: Mirre

Publicerad 2013-11-17 13:48:08

Nå no måst e ju va jag du menar elå? ^^ :D :*

Svar: thihihi joodå :D
Angelica Mathilda Nyroos ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela