Love♥

You say it best , when you say nothing at all

Publicerad 2013-09-29 12:52:04 i Allmänt

Hejj!
igår vaknade jag kl. 10 och typ halv 12 så kom M å I efter mig och vi for till Kristinestad
när vi hadd sett färdit på torget så for vi till gammla fammo å hälsa på henne 
tills ja sa att vi måsta far så vi for via närpes skogen i hopp om att hitta svamp 
men vi kom hem med 5 trattkantareller och så då ja kom hem så packa ja 
å vänta på at mamma sko lag sig färdi och typ 8 kom jag till Murreh ^^
vi skratta å hadd allmänt rolit medan vi chatta med Andre å Erik på kik ^^
jag somna runt halv 12 och vakna halv 1 då mirre gick å sov ... 
vakna första gången halv 9 men somna om ti halv 11 å vakna halv 12 av att mirre
hadd svara i min telefon då en pers. hadd ring :)
kl. 12 va vi ute på vägen och for å spring som gick jätte bra *hosthost*
nu ha vi just äti mat och mamma kommer efter mig runt 3 så nu ska ja umgås me Murreh 
 
bloggar senareee 
 
Naaaaw! ♥ :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Mathilda Nyroos ♥

Hoppas ni tkr om min blogg och komentera gärna om ni vill att jag skall ändra på något

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela